Razem możemy znacznie więcej.

Warunki współpracy

Współpracę z klientami często rozpoczynam w bardzo wczesnym etapie działalności. Wystarczy wpis do ewidencji lub zawarcie umowy spółki u notariusza, a resztą ja się zajmuje. Jest to bardzo dobry moment na rozpoczęcie współpracy, pozwalający uniknąć pomyłek trudnych do poprawienia po zarejestrowaniu działalności.

Po podpisaniu umowy o prowadzenie dokumentacji podatkowej współpraca wygląda następująco: 
  1. W ciągu max. 7 dni zgłaszam w Urzędzie Skarbowym oraz Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych fakt zawarcia umowy 
  2. W tym samym terminie informuję Urząd Skarbowy o nowym miejscu przechowywania Państwa dokumentacji podatkowej (jest nim siedziba biura) oraz składam pełnomocnictwo jakie wcześniej od Państwa otrzymałem do podpisywania deklaracji podatkowych. 
  3. W terminie do 7. dnia następnego miesiąca odbieram od Państwa dokumenty księgowe za poprzedni miesiąc oraz przekazuję listy płac oraz dowody opłaty składek ZUS oraz PIT 4 za pracowników (na Państwa życzenie mogę to przesłać drogą elektroniczną)
  4. Po zaksięgowaniu dokumentów przekazuję Państwu analizę za bieżący miesiąc, informacje o osiągniętym dochodzie, oraz informację o rozliczeniu podatku VAT oraz ewentualnie dowody wpłat podatku. 

W codziennej pracy wykorzystuję wszelkie formy kontaktu od tradycyjnej wizyty w biurze, przez telefon i fax, po bardziej współczesne środki komunikacji takie jak mail czy gadu-gadu.

Dane kontaktowe

Kancelaria Podatkowa Andrzej Nowak Sp. zo.o.

ul. Senatorska 14
08-400 Garwolin
Email: biuro@anowak.com.pl
Telefon: 025 786-30-21

Na skróty

Kontakt Oferta Polityka prywatności Warunki współpracy
Doradca Podatkowy
Projekt i wykonanie BerMar multimedia